вівторок, 3 травня 2022 р.

Дитина у світі природи

 Тема. Екологічною стежинкою дитячого садка

Прграмовий зміст: розширювати уявлення дітей про найхарактерніші ознаки весни у живій та неживій природі, які можна виявити в процесі
спостережень; закріплювати правила безпечного поведінки в природі, виховувати дбайливе ставлення до об'єктів природи; прищеплювати бажання більше дізнатися про об'єкти живої та неживої природи.

Хід заняття
1. Організаційний момент .Веснянка .
Благослови, мати, Весну закликати!
Весну закликати, Зиму проводжати!
Зимонька в возочку, Літечко в човен!
— Коли ми з вами співали веснянки?
— Чому люди хочуть наблизити весну?
— Що можна сказати про ту весну, яка зараз надворі?
2. Перша зупинка "Березова" . Загадка
Білий сарафан Сила на галявині.
Летіли синички, Сіли на косички. (Береза)
— Як змінювалася береза ​​протягом весни?
— Чому біля берізок стоїть екологічний знак «Не ламай гілки!»?
— Кому берізка може слугувати домівкою?
3. Друга зупинка «Вишнева» . Загадка
Почервонівши зелений садок, Червоні крапельки висять.
Знають добре краплі ці, І дорослі, і малі.
З задоволенням їдять — Тільки кісточки летять. (Вишня)
— Чи можемо ми зараз поласувати вишнями? Чому?
— Чим зараз вкрите деревце?
— Чому цвіт вишні не можна обривати?
— Чим небезпечне знаходження поблизу цвітучого дерева?
4. Третя зупинка "Солодка" . Загадка Знак «Обережно! Ходи 
по доріжках!».
У зеленому лісочку, Під мереживним листочком,
Червоніє невелика Спіла ягідка... (клубниця).
— Як змінилася грядка із земляницями протягом останнього місяця?
— Якими були кущі минулого разу, коли ми навідувалися на місто?
— Про що кажуть білі квіти на кущах?
— Чим корисні ці ягоди?
— Чому не можна зривати недозрілі ягоди?
5. Четверта зупинка «Співоча» . Загадка Знак «Тихо! Пташечка
у гнізді!».
• Не людина, а у хатині живе. (Шпак)
— Як називається хатка цього співуна?
— Хто її зробив?
— Яку роботу проводити шпак навесні у своєму будиночку?
— Яку користь приносять шпаки?
— Які зміни у життя пташок навесні?
6. П'ята зупинка «Мурашник» . Загадка З нак «Не руйнуй му- 
рашник!».
• Стоїть дім – миллион жителів у ньому. (Мурашник)
— Чим корисні мурахи?
— Чому будиночок мурах не можна руйнувати?
- Мурахи називають санітарами лісу. Вони знешкоджують
шкідливих комах. Чи знаєте ви, чим харчуються мурахи?
7. Підсумок.

































































Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами