четвер, 26 травня 2022 р.

Навчання елементів грамоти "Звук [х]. Літери Хх"

Програмовий зміст: дати знання про відповідний звук [х], виокремлювати повторюваний звук, добирати слова із заданим звуком, визначати місце звуку в слові (початок, кінець, середина), використовуючи умовну позначку — синій колір; виконувати звукобуквений аналіз слова, використовуючи умовні позначки; познайомити з літерами Хх як письменним позначенням звуку [х]; формувати навички самоконтролю та самооцінки.

Матеріал: презентація.

Структура заняття

1.     Організаційний момент. Запрошую вас у чарівну країну Граматики. 

2.     Дидактична гра "Чарівні слова". Складемо з вивчених літер слова.

3.     Дидактична гра  "Чарівний мішечок".

4.  Ігрова управа «Ґудзіки». Мета: вчити дітей добирати слова, які починаються на звук [х].

5.  Ігрова управа «Пірамідка». Мета: вчити дітей добирати слова, що закінчуються на звук [х]. 

6.     На що схожа літера Х а ?

7.   Ігрова вправа «Де звук?» Мета: розвивати фонематичний слух, вчити знаходити та визначати на схемі місце звуку в словах. 

8.     Розглянемо як пишеться на письмі літера Х.

9.  Тренувальна вправа Читаємо разом, читаєш самостійно. Мета: формувати у дітей елементарні навички читання.

10. Підсумок заняття.



Зворотній зв'язок




Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами