Програмовий зміст: дати знання про відповідний звук [х], виокремлювати повторюваний звук, добирати слова із заданим звуком, визначати місце звуку в слові (початок, кінець, середина), використовуючи умовну позначку — синій колір; виконувати звукобуквений аналіз слова, використовуючи умовні позначки; познайомити з літерами Хх як письменним позначенням звуку [х]; формувати навички самоконтролю та самооцінки.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Запрошую вас у чарівну країну Граматики.
2.
Дидактична гра "Чарівні слова". Складемо з вивчених літер слова.
3. Дидактична гра "Чарівний мішечок".
4. Ігрова управа «Ґудзіки». Мета: вчити дітей добирати слова, які починаються на звук [х].
5. Ігрова управа «Пірамідка». Мета: вчити дітей добирати слова, що закінчуються на звук [х].
6.
На що схожа літера Х а ?
7. Ігрова вправа «Де звук?» Мета: розвивати фонематичний слух, вчити знаходити та визначати на схемі місце звуку в словах.
8. Розглянемо як пишеться на письмі літера Х.
9. Тренувальна вправа Читаємо разом, читаєш самостійно. Мета: формувати у дітей елементарні навички читання.
10. Підсумок заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар