пʼятниця, 29 квітня 2022 р.

Художня література

 1.     Інтегроване заняття з художньої літератури та безпеки життєдіяльності.

Тема: Правила дорожні запам’ятай, в біду ніколи не потрапляй 
(за авторською казкою Москаленко Юлії Миколаївни« Справжні пустуни»)
Програмовий зміст: познайомити дітей з основними правилами вуличного руху на основі авторської казки, розповісти, до яких непоправних наслідків призводить порушення  цих правил; розвивати увагу, спостережливість; виховувати в дітей почуття відповідальності та бережливе ставлення до свого життя.


Хід заняття:
1. Організаційний момент.
 Привітанння.
2.  Розглядання ілюстрації « На дорозі»
-         Що зображено на малюнку?(Дорогу, автомобілі,гру дітей на цій дорозі)
-         Так, молодці. Як ви вважаєте, чи правильно роблять діти? (Відповіді дітей)
3.   Бесіда « Дотримуйся правил дорожнього руху»
 4. Слухання казки  "Справжні пустуни"
Жили були  Ведмедик і Лисенятко. Росли вони неслухняними та справжніми пустунами. То вікно комусь розіб’ють, то малечу поб’ють.  Але найстрашніше, що любили звірята гратися на дорозі. То з м’ячем ганяють, то наввипередки перебігають вулицю. Їхні друзі застерігають  Ведмедика  і Лисенятка від небезпеки, та вони тільки посміхаються і відповідають, що нічого з ними не трапиться.
Та одного разу все ж – таки Лисенятко не встигло перебігти вулицю і його збила машина. Так понівечене  звірятко потрапило до лікарні. Йому було боляче, коли гіпсували лапки, пришивали вушко. Воно плакало і кричало, що більше не буде так робити. Коли виписували Лисенятка з лікарні, то лікар Айболит порадив навчитись дотримуватися правил вуличного руху.
-         А хто мене навчить?
-         А ви з Ведмедиком завітайте до дитсадка, там малята знають, як поводитися на вулиці і вас навчать.
Так і зробили вони. Кожного дня ходили до дитсадка і вчилися гарним манерам, поведінці та вивчали правила дорожнього руху. І з тих пір стали слухняними і з ними нічого лихого не траплялось.
5.     Бесіда за змістом казки.
-         Про кого ми прочитали казку?
-         Якими вони були?
-         Що трапилося з Лисенятком?
-         Куди воно потрапило?
-         Чи вдалося лікарю врятувати йому життя?
-         Що порадив Айболит?
-         Яким наприкінці казки автор змальовує головних героїв?
6.     Фізкультхвилинка
7. Підсумок заняття
-         Про що ми говорили?
-         З якою казкою познайомилися?
-         Назвіть головних героїв цієї казки?
-         Що з ними трапилося?
-         На вашу думку, яких правил не дотрималися друзі?
-         Тож, дітки запам’ятайте, дорога – не місце для гри.  Дотримуйтесь цього вислову «Правила дорожні запам’ятай, в біду ніколи не потрапляй» і завжди будьте здоровими.
 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами