Безпека життєдіяльності дошкільників
Тема: Подорож у країну Безпеки.
Програмовий зміст: формувати
навички безпечної поведінки в різних життєвих ситуаціях. Сприяти
розвитку мислення, мовлення, вчити будувати складні речення; збагачувати словниковий запас. Розвивати
спостережливість та увагу. Закріпити знання дітей про дорожні знаки, пояснити
їх зв'язок з безпекою учасників
дорожнього руху. Виховувати дружні стосунки між дітьми, вміння узгоджувати свої дії з рухами інших дітей в
іграх.
Обладнання:лист від
Наф-Нафа, троє поросят,сюжетні картинки, дидактична гра, картинки з дорожніми
знаками.
Тема: Подорож у країну Безпеки.
«Здрастуйте, діти! Пише Вам Наф-Наф. Як ви напевно знаєте, у мене є
ще два братика Ніф-Ніф та Нуф-Нуф. Після того, як ми перемогли Вовка, мої
братики живуть разом зі мною у камяному
будиночку, який побудував я. Мої братики не хочуть мене слухатися. І зовсім не
хочуть слухати про безпечну поведінку з вогнем, про безпеку на дорозі та
поведінку при зустрічі з незнайомими людьми. Допоможіть мені будь-ласка
розказати їм про поведінку у цих
ситуаціях. Наперед дякую!»
2. Перша зупинка « Вогник».
Ми повинні розказати поросятам про вогонь. Про добрий вогонь і вогонь злий.
Коли вогонь буває добрим? Так, добрий вогонь – це тепла піч, тепла кімната, смачні, гарячі пироги, яскраве вогнище, святковий фейерверк. Але крім всього цього ми можемо уявити і пожежу, і багато бід через неї. Вогонь слухається тільки дорослих, котрі знають, як себе з ним поводити і , що сказати, щоб він слухався.
2. Перша зупинка « Вогник».
Ми повинні розказати поросятам про вогонь. Про добрий вогонь і вогонь злий.
Коли вогонь буває добрим? Так, добрий вогонь – це тепла піч, тепла кімната, смачні, гарячі пироги, яскраве вогнище, святковий фейерверк. Але крім всього цього ми можемо уявити і пожежу, і багато бід через неї. Вогонь слухається тільки дорослих, котрі знають, як себе з ним поводити і , що сказати, щоб він слухався.
3. Фізкультхвилинка.
На вулиці нашій машини, машини:
Машини – маленькі,
Машини – великі.
Справа світлофор горить,
Зліва полйцейський стоїть.
Попереду зупинка,
Підїзжай і виходь.
4. Друга зупинка «Перехрестя».
На цій зупинці давайте пригадаємо правила безпечної поведінки на дорозі.
Машини – маленькі,
Машини – великі.
Справа світлофор горить,
Зліва полйцейський стоїть.
Попереду зупинка,
Підїзжай і виходь.
4. Друга зупинка «Перехрестя».
На цій зупинці давайте пригадаємо правила безпечної поведінки на дорозі.
- Не можна гратися на проїжджій частині вулиці.
Переходити вулицю можна тільки по пішоходному переходу.
5. Дидактична гра "Дорожня абетка"
6.Наступна зупинка «Незрозумілі тіні».
На цій зупинці ми розкажемо, як потрібно себе вести з незнайомцями.
7. Наступна зупинка «Небезпечні речі»
Навколо нас знаходяться різні речі, деякі з них, якщо ними неправильно користуватись несуть небезпеку нам та нашому здоровю. Гра «Небезпечні предмети».
Немає коментарів:
Дописати коментар