четвер, 23 лютого 2023 р.

Навчання елементів грамоти "Речення, службові слова. Звуки [г], [ґ]. Літери Гг, Ґґ"

Програмовий зміст: формувати уявлення про речення, учити складати речення із заданих слів,  закріпити знання про приголосні звуки [г], [ґ], виокремлювати звук, що повторюється, добирати слова із заданим звуком, визначати місце звука в слові; виконувати звукобуквений аналіз слова, використовуючи умовні позначки; познайомити з літерами Гг, Ґґ як письмовим позначенням звуків [г], [ґ], формувати навички самоконтролю.

Матеріали: презентація

Структура заняття

1.     Організаційний момент. Гра «Чарівний мішечок»

2.     Ігрова вправа «Ґудзики».

3.     Бесіда про приголосні звуки [г] та [ґ]

4.     На що схожі літери Г та Ґ?

5.     Тренувальна вправа «Читаємо разом, читаєш самостійно».

6.     Ігрова вправа «Звукова мозаїка. Знайди слово зі звуками [г], [ґ]» 

7.     Вправи на звуковий аналіз слів.

8.     Підсумок заняття




Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами