пʼятницю, 24 лютого 2023 р.

Літературне образотворення "Слухання віршів П. Глазового «Як цей майстер зветься?» та О. Орач «Ким бути?»"

Програмовий зміст: розширювати знання дітей про професії; учити розуміти зміст віршованого художнього твору; формувати вміння емоційно відгукуватися на образний зміст і поетичну форму вірша; розвивати вміння промовляти задані фрази чітко, не поспішаючи; учити запам’ятовувати дійових осіб та послідовність дій; збагачувати словниковий запас словами-синонімами; розвивати уяву, фантазію, мислення; виховувати пізнавальний інтерес до довкілля, потребу у дотриманні елементарних правил дорожнього руху та правил поведінки у транспортних засобах. Попередня робота: бесіди про різні професії; розглядання ілюстрацій різних професій; відгадування загадок; читання художніх творів про професії.

 Матеріал: ілюстрації

Структура заняття

1.     Організаційний момент. Психогімнастика «Я-людина»

2.     Бесіда «Ким я хочу бути»

3.     Читання вірша П. Глазового «Як цей майстер зветься?»

4.     Бесіда за змістом вірша.

5.     Дидактична гра «Знайомимось з професіями»

6.     Дидактична гра «Якій професії належить предмет?»

7.     Фізкультхвилинка

8.     Дидактична гра «Хто на якому транспорті пересувається»

9.     Читання вірша О. Орача «Ким бути?»

10.   Бесіда за змістом твору

11.    Дидактична гра «Відгадай професію»

12.   Підсумок




Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами