середа, 1 лютого 2023 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі «Число і цифра 6. Циліндр»

Програмовий зміст: ознайомити з числом шість і цифрою 6; учити визначати склад числа шість з двох менших; учити встановлювати закономірності ряду предметів і продовжувати ряд; закріплювати вміння порівнювати групи предметів за кольором, розміром; ознайомити з геометричною фігурою — циліндром; формувати вміння розпізнавати циліндр у навколишніх предметах; вправляти в умінні орієнтуватися у часі; розвивати логічне мислення, спостережливість, увагу, пам’ять; виховувати цікавість до занять математикою.

Матеріали: Незнайко, площинний зайчик та герої казки «Теремок» (можна іграшкові пласкі зображення); макет самого теремка з віконцями; ілюстрації геометричні фігури (куля, циліндр).

Структура заняття

1.    Привітання. Організаційний момент. У гості прийшов Незнайко.

2.    Розглядання картинки теремка.

У яку казку ми потрапили?

Скільки тварин умістилося в теремку? Назвіть їх.

Ви пам’ятаєте, хто прийшов до будиночку останнім? Так, це ведмідь. Який за порядком прийшов ведмідь?

3.    Ознайомлення з цифрою 6

4.    Дидактична гра «Склад числа 6»

5.    Дидактична гра «Порахуй подарунки»

6.    Дидактична гра «Знайди пропущену цифру»

7.    Ознайомлення з циліндром

8.    Дидактична гра «На що схожа фігура?»

9.    Дидактична гра «Скільки кутів у фігур?»

10.Підсумок









Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами