Програмовий
зміст:
ознайомити з числом шість і цифрою 6; учити визначати склад числа шість з двох
менших; учити встановлювати закономірності ряду предметів і продовжувати ряд;
закріплювати вміння порівнювати групи предметів за кольором, розміром;
ознайомити з геометричною фігурою — циліндром; формувати вміння розпізнавати
циліндр у навколишніх предметах; вправляти в умінні орієнтуватися у часі;
розвивати логічне мислення, спостережливість, увагу, пам’ять; виховувати
цікавість до занять математикою.
Матеріали: Незнайко, площинний зайчик та герої казки «Теремок» (можна іграшкові пласкі зображення); макет самого теремка з віконцями; ілюстрації геометричні фігури (куля, циліндр).
Структура
заняття
1. Привітання. Організаційний момент. У гості прийшов Незнайко.
2. Розглядання картинки теремка.
У яку казку ми потрапили?
Скільки тварин умістилося в теремку? Назвіть їх.
Ви пам’ятаєте, хто прийшов до будиночку останнім? Так, це ведмідь. Який за порядком прийшов ведмідь?
3. Ознайомлення з цифрою 6
4. Дидактична гра «Склад числа 6»
5. Дидактична гра «Порахуй подарунки»
6. Дидактична гра «Знайди пропущену цифру»
7. Ознайомлення з циліндром
8. Дидактична гра «На що схожа фігура?»
9. Дидактична гра «Скільки кутів у фігур?»
10.Підсумок
Немає коментарів:
Дописати коментар