пʼятниця, 20 січня 2023 р.

Літературне образотворення Слухання казки І. Калинця «Снігобородьки» та вивчення напам’ять вірша П. Воронько «Гра у сніжки»

 Програмовий зміст: учити дітей емоційно відгукуватися на образний зміст казки, розуміти зміст; учити використовувати художньо-поетичні вирази у своїх відповідях; збагачувати образний словник; формувати вміння виражати емоційний стан голосом, мімікою; спонукати до запам’ятовування вірша; розвивати інтонаційну виразність та імітаційні здібності; розвивати уяву, фантазію, мислення; виховувати вдячність, доброзичливість, цікавість до зимової пори року.

Матеріали: картинки із зображенням предметів для зимових розваг, ілюстрації до казки.


Структура заняття

1.    Привітання

2.    Прихід у гості сніговичка.

3.    Бесіда про зиму.

4.    Дидактична гра «Зимові розваги»

5.    Читання казки «Снігобородьки»

6.    Бесіда за змістом казки.

7.    Вивчення вірша П. Воронько «Гра у сніжки»

8.    Підсумок.






 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами