середа, 25 січня 2023 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі "Задачі. Числа 1—5. Порядкова і кількісна лічба"

Програмовий зміст: ознайомити з поняттям «задача»; учити складати задачі, вибирати арифметичні дії для їх розв’язання; закріпити знання про утворення нових чисел шляхом додавання одиниці; розвивати спостережливість; виховувати поважне ставлення до товаришів.

Матеріали: презентація

Структура заняття

1.    Психогімнастика

2.    Ознайомлення із задачею. Гра «Веселі мавпи»

3.    Фізкультхвилинка

4.    Закріплення вміння складати і розв’язувати задачі

5.    Вправа «Скільки не вистачає?»

6.    Підсумок заняття. Чого ви сьогодні навчилися? Яким знаком ми позначаємо дію віднімання? Коли ми використовуємо знак «+»? Придумайте свої задачі та попросіть батьків їх розв’язати. 




 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами