пʼятниця, 23 грудня 2022 р.

Літературне обазотворення "Читання оповідання В.Сухомлинського «Протоптали стежку»"

Програмовий зміст: роз'яснювати дітям норми і правила моралі, допомагати усвідомити моральний досвід; спонукати до позитивних моральних учинків; формувати свідоме ставлення до поняття-«отримати задоволення від допомоги іншому»; закріплювати вміння визначати жанр твору; продовжувати вчити дітей оцінювати власні вчинки та поведінку своїх товаришів і герої твору.

Матеріал: презентація.

Структура заняття

1.    Організаційний момент. Психогімнастика «У лісі».

2.    Бесіда про зиму.

3.    Читання оповідання В.Сухомлинського «Протоптали стежку».

4.    Бесіда за змістом оповідання.

5.    Фізкультхвилинка.

6.    Гра «Знайди відмінності».

7.    Обговорення прислів’їв  за мнемосмужками.

8.    Підсумок заняття.





Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами