середа, 14 грудня 2022 р.

Дитина в сенсорно -пізнавальному просторі "Число і цифра 5. Орієнтування у просторі"

Програмовий зміст: формувати уявлення про число і цифру 5; ознайомити з утворенням числа 5 шляхом додавання одиниці; вправляти в назвах суміжних чисел; продовжувати учити лічби в межах 5; закріпити вміння орієнтуватися в просторі; виховувати самостійність, ініціативу.
Матеріали: олівці, горішки, презентація.

                                                        Структура заняття
1.Організаційний момент. Психогімнастика.
2. Сюрпризний момент. Поява Сороки та Їжака. Розповідь про завдання.
3.  Овал - Вірш про цифру 5.
4. Квадрат - Вправа "На що схожа цифра 5".
5. Прямокутник -  Дидактична гра "Числа сусіди".
6. Трикутник - Вправа "Поміркуй" (лічба)
7. Круг - Вправа "Де яка пташка?".
8. Дидактична гра "Хто, де знаходиться?" (орієнтування у просторі).
9. Підсумок заняття.







Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами