Програмовий зміст: узагальнювати і систематизувати знання дітей про хліб як головний продукт харчування, про хліборобську працю, ознайомити з різновидами хлібобулочних виробів, учити встановлювати причиново-наслідкові зв’язки; розвивати пізнавальну активність, виховувати шанобливе ставлення до хлібу, праці.
Матеріал: презентація.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Відгадування загадки.
2. Легенда «Хліб і золото».
3.
Бесіда.
4.
Розглядання презентації «Як до нас
приходить хліб».
5.
Вправа «Покажи шлях хліба».
6.
Онайомлення з прислів’ями та приказками про хліб.
7. Повторити
правила поводження з хлібом.
8. Підсумок
Немає коментарів:
Дописати коментар