понеділок, 7 листопада 2022 р.

Дитина в соціумі "Хліб наше багатство"

Програмовий зміст: узагальнювати і систематизувати знання дітей про хліб як головний продукт харчування,  про хліборобську працю, ознайомити з різновидами хлібобулочних виробів, учити встановлювати причиново-наслідкові зв’язки; розвивати пізнавальну активність, виховувати шанобливе ставлення до хлібу, праці.

Матеріал: презентація.

                                    Структура заняття 

1. Організаційний  момент. Відгадування загадки.

2. Легенда «Хліб  і золото».

3. Бесіда.

4. Розглядання презентації  «Як до нас приходить хліб».

5. Вправа  «Покажи шлях хліба».

6. Онайомлення з прислів’ями та приказками про хліб.

7. Повторити  правила поводження  з хлібом.

8. Підсумок


Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами