пʼятниця, 4 листопада 2022 р.

Літературне образотворення "Слухання вірша Я. Щоголіва "Осінь""

Програмовий зміст: учити дітей емоційно відгукуватися на образний зміст та поетичну форму вірша; учити використовувати художньо-поетичні вирази у своїх відповідях; збагачувати образний словник; формувати вміння виражати емоційний стан голосом, мімікою; розвивати інтонаційну виразність та імітаційні здібності; розвивати уяву, фантазію, мислення; виховувати любов до природи. 

Матеріали: презентація

Структура заняття

1.     Організаційний момент. Прихід Осені.

2.     Бесіда про осінь, осінні місяці.

3.     Ознаки осені.

4.     Слухання вірша Якова Щоголіва «Осінь».

5.   Бесіда за змістом вірша. Які зміни у природі описані у вірші? Вам цей вірш здався сумним чи веселим? Поясніть свою думку.

6.     Фізкультхвилинка

7.     Дидактична гра «Перелітні та осілі птахи».

8.     Підсумок заняття.

 



Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами