пʼятниця, 25 листопада 2022 р.

Літературне образотворення "Читання казки І. Франка «Фарбований лис»"

Програмовий зміст: учити дітей розуміти зміст художніх творів; розвивати вміння відповідати на запитання вихователя за змістом твору, повторювати окремі фрази, слова; викликати емоційний настрій відповідно до пори року; активізувати словниковий запас якісними прикметниками (марна, студена, пильна); збагачувати образний словник словами (вивірка, дупло, посестра); розвивати інтонаційну виразність та імітаційні здібності, творчу уяву, пам’ять, фантазію, мислення; виховувати цікавість та любов до читання художніх творів.

Матеріал: відео «Зміни в осінньому лісі»; презентація до казки.

                                                 Структура заняття

1. Привітання (в гості завітав Олівець-Малювець).

2.  Відео «Зміни в осінньому лісі».

3. Знайомство з поетом І. Франко.

4. Читання казки І. Франка «Фарбований лис».

5. Фізкультхвилинка

6.  Бесіда за змістом казки.

7. Гра «Так чи ні».

8. Підсумок заняття.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами