Програмовий зміст: систематизувати уявлення дітей про пору року – осінь, про послідовність
змін у природі восени; ознайомити зі змінами, що відбуваються в природі восени;
дати уявлення про характерні ознаки пізньої осені в живій та неживій природі;
розкрити зв’язок між змінами в природі та умовними періодами осені; навчати
аналізувати, порівнювати та спостерігати; закріплювати назви осінніх місяців та
їх ознаки; розвивати логічне мислення, пам’ять, спостережливість; викликати
бажання бачити красу рідної землі, рідної природи, бажання милуватися нею;
виховувати любов до природи, у різних її проявах.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"
Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами

-
Для кожних батьків їхні діти завжди залишаються малюками, яким потрібно давати поради й оберігати від неприємностей. Часом батькам складно п...
-
Виявляється, веселку можна зробити в домашніх умовах. Запитаєте як? Дуже легко, провівши цікавий та барвистий експеримент. Перегляньте відео...
Супер!
ВідповістиВидалити