понеділок, 3 жовтня 2022 р.

Ознайомлення із соціумом "Малечі про небезпечні речі"

Програмовий зміст: створити  умови  для  сприйняття  дітьми  правил безпечної поведінки  вдома з різними  предметами (гострі, колючі, ріжучі предмети, електроприлади, газ, ліки); формувати  уявлення  про те, як поводитися з речовинами та предметами, що колють або ріжуть.  Розширити уявлення  про використання  електричного струму в побуті, його значення; вчити застосовувати  життєвий  досвід. Формувати  розуміння  наслідків необачної поведінки  під час ігор, усвідомлення того, що  небезпека прихована не в самих предметах, а в невмілому користуванні  ними. Розвивати  пам'ять, мислення, мову. Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.

Матеріал: ілюстрації, презентація.

Структура  заняття

1. Організаційний момент.

2. Загадки про небезпечні предмети (сірники, голку, ножиці, термометр).

3. Розглядання  ілюстрацій та бесіда.

4. Дидактична гра «Чим можна гратись, а чим ні?»

5. Фізкультхвилинка «Сонечко».

6. Бесіда: «Що може спричинити пожежу».

7. Дидактична вправа «Закінчи речення».    

8.Презентація «Предмети які небезпечні навколо нас, але є і нобхідними».     

9. Підсумок заняття.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами