Програмовий
зміст: закріпити
знання дітей про слово, речення; вправляти в складанні речень; вчити
інтонаційно виділяти звуки на початку, в середині, в кінці слова, визначенню
першого звука в слові, учити робити звуковий аналіз слів; ознайомити зі звуками
[л] [л’] та буквою Лл; учити злитого прочитування двох букв, що позначають
сполучення приголосного з голосним; розвивати фонематичний слух, дрібну
моторику пальців рук; виховувати інтерес до занять.
Матеріал: іграшка Лунтик, смужки-схеми речень: довгі, короткі.
Структура заняття
1. 1. Привітання.
2. Сюрпризний момент. У гості прийшов Лунтік.
3. 3. Бесіда про слова та
речення
4. 4. Дидактична гра «Довгі
та короткі слова»
5. 5. Фізкультхвилинка
6. 6. Дидактична гра
«Склади речення»
7. 7. Ознайомлення з
літерою Л
8. 8. Читання вірша про
літеру Л.
9. 9. Читання складів
10. Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар