четвер, 13 жовтня 2022 р.

Навчання дітей елементів грамоти "Слово та речення. Звуки [л], [л']. Літери Лл"

Програмовий зміст:  закріпити знання дітей про слово, речення; вправляти в складанні речень; вчити інтонаційно виділяти звуки на початку, в середині, в кінці слова, визначенню першого звука в слові, учити робити звуковий аналіз слів; ознайомити зі звуками [л] [л’] та буквою Лл; учити злитого прочитування двох букв, що позначають сполучення приголосного з голосним; розвивати фонематичний слух, дрібну моторику пальців рук; виховувати інтерес до занять.

Матеріал: іграшка Лунтик, смужки-схеми речень: довгі, короткі.


Структура заняття

1.    1. Привітання.

       2. Сюрпризний момент. У гості прийшов Лунтік.

3.   3.  Бесіда про слова та речення

4.   4. Дидактична гра «Довгі та короткі слова»

5.   5.  Фізкультхвилинка

6.   6.  Дидактична гра «Склади речення»

7.    7. Ознайомлення з літерою Л

8.    8. Читання вірша про літеру Л.

9.    9. Читання складів

       10. Підсумок.






Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами