середа, 19 жовтня 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі "Число і цифра 3. Високий, низький"

Програмовий зміст: формувати уявлення про утворення числа 3; ознайомити з цифрою 3; учити утворювати множину предметів шляхом додавання одиниці; закріпити вміння співвідносити цифри 1—3 з кількістю предметів; виявити вміння зіставляти предмети за розміром, уживаючи слова високий, низький; розвивати спостережливість, уяву; виховувати уважність.

Матеріали: три фігурки зайчика різного зросту (два високих, один низький), три морквинки, картка із цифрою 3; геометричні фігури: круги (два червоних, один жовтий.)

Структура заняття

1. Привітання.

2. Відгадування загадки про зайчика.

3. Ознайомлення з числом цифрою 3.

4. Фізкультхвилинка.

5. Дидактична гра «Незвичайна порівнялочка».

6. Склад числа 3.

7. Дидактична гра «Порахуй».

8. Підсумок


Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами