вівторок, 20 вересня 2022 р.

Розвиток мовлення "Немає друга - шукай, а знайшов - тримай"

Програмовий зміст: уточнювати і розширювати уявлення  дітей про дружбу,  товаришування, дружні взаємини між людьми; формувати комунікативну компетентність – вміння легко і невимушено спілкуватись, домовлятись з дорослими та однолітками, знаходити вихід в різних ситуаціях; розвивати зв’язне мовлення дітей, викликати позитивні емоції, розвивати увагу, уяву, пам’ять, мислення;  виховувати доброту, чуйність, бажання бути справжнім другом.

Матеріал: ілюстрації із зображенням білосніжки і гномів.

Структура заняття

1. Привітання.

2. Бесіда про дружбу.

3. Дидактична гра «Хто може бути другом».

4. Дидактична гра «Оціни вчинок».

5. Вивчення мирилок.

6. Виготовлення листівки «Долоньки дружби».

7. Пальчикова гімнастика.

8. Самостійна робота дітей.

9. Підсумок.



 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами