середа, 21 вересня 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі "Порівняння предметів. Орієнтування у просторі"

Програмовий зміст: формувати вміння порівнювати групи предметів за допомогою складання пар, розрізняти предмети за кольором, місцем розташування; учити правильно використовувати слова дорівнює, не дорівнює, стільки ж, вправляти в умінні орієнтуватися в просторі; виховувати акуратність.

Матеріал: площинне зображення  Маші,  презентація.

Структура  заняття

1. Привітання. 

2. Сюрпризний момент. У гості прийшла Маша з мультику «Маша і ведмідь». 

3. Презентація  «Порівняння  кількості предметів. Поняття «стільки само, стільки, скільки». 

4. Фізкультхвилинка. Вихователь пропонує дітям перетворитися на хмари, які пливуть по небу й за допомогою вітерця можуть перетворюватися на будь-яких тварин, наприклад на веселого зайчика, доброго слона, полохливе мишеня та ін. 

5. Презентація «Орієнтування в просторі». 

6. Підсумок заняття. Що сьогодні вам сподобалося на занятті? Із яким новим поняттям ви ознайомилися? 




 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами