Програмовий зміст: розвивати свідомість дітей, формувати інтерес до внутрішнього світу людини; формувати в дітей культуру спілкування; розвивати діалогічне мовлення ; продовжувати навчати відповідати на запитання дорослого, висловлюючи припущення; навчати словотворення, зокрема утворення прикметників від іменників; виховувати комунікативні навички і хороші взаємовідносини між дітьми.
Матеріал: площинне зображення смайлика, демонстраційний матеріал, картинки
з емоціями.
Структура заняття
1. Хвилинка привітання.
2. Гра-порівняння «На що схожий мій настрій».
3. Знайомство з сумом. Вірш.
4. Демонстрація піктограми «Суму».
5. Розглядання демонстративного
матеріала та бесіда.
6. Фізкультхвилинка.
7. Дидактична гра
«Вгадай емоцію».
8. Дидактична гра «Знайди
пару емоцій».
9. Психогімнастика
«Сонячний зайчик».
10. Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар