вівторок, 27 вересня 2022 р.

Розвиток мовлення «Сум. Не треба сумувати!»

Програмовий зміст: розвивати свідомість дітей, формувати  інтерес до внутрішнього світу людини; формувати в дітей культуру спілкування; розвивати  діалогічне  мовлення ; продовжувати навчати відповідати  на запитання  дорослого, висловлюючи  припущення; навчати словотворення, зокрема утворення прикметників  від іменників; виховувати комунікативні навички і хороші взаємовідносини  між дітьми.

Матеріал: площинне зображення  смайлика, демонстраційний матеріал, картинки з емоціями.

                                                     Структура  заняття

1. Хвилинка привітання.

2. Гра-порівняння  «На що схожий мій  настрій».  

3. Знайомство з сумом. Вірш.

4. Демонстрація  піктограми «Суму».

5. Розглядання демонстративного матеріала та бесіда.

6. Фізкультхвилинка.

7.  Дидактична гра «Вгадай емоцію».      

8.  Дидактична гра «Знайди  пару  емоцій».    

9. Психогімнастика  «Сонячний зайчик».

10. Підсумок.





Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами