четвер, 22 вересня 2022 р.

Навчання елементів грамоти "Слова - назви дій предметів. Звук [о]. Літери Оо"

Програмовий зміст: формувати в дітей уявлення про номінативну функцію слова, познайомити дітей зі словами - назвами дій предметів,  розвивати фонематичний слух, закріпити знання про голосний звук [о], виокремлювати звук, що повторюється, добирати слова із заданим звуком, визначати місце звука в слові (початок, кінець, середина);   познайомити з літерою О о як письмовим позначенням звука [о],  формувати навички самоконтролю та самооцінки.

Матеріал: презентації: «Слова-назви дій предметів», «Звук о, літера О», дидактичні ігри «Фотоальбом», «Магніти».

Структура заняття

1. Привітання.

2. Дидактична гра «Слова -  назви предметів» (повторення попереднього матеріалу).

3. Презентація «Слова – назви дій предметів».

4. Презентація «Звук о, літера О».

5. Фізкультхвилинка

6. Ігрові вправи «Фотоальбом» діти називають слова, які починаються на звук о і поміщують в альбом картинки, «Магніти» - збираємо магніти зі словами, які закінчуються на звук о.

7. Підсумок заняття. Що сьогодні вивчали на занятті? Що найбільше сподобалося виконувати на занятті?



 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами