четвер, 8 вересня 2022 р.

Навчання елементів грамоти "Слова-назви предметів. Звук [а]. Літери Аа"

Програмовий зміст: Дати дітям практичне уявлення про звуки мовлення; звернути увагу дітей, що бувають немовні звуки які ніхто не вимовляє, але ми їх чуємо;   дати дітям уявлення про те, що звуки ми чуємо і вимовляємо, а літери бачимо, читаємо; ознайомити дітей із літерою Аа; продовжувати вчити добирати слова на заданий звук. Розвивати увагу, пам'ять, мислення, уяву, пізнавальну та мовленнєву активність.
Матеріал: ілюстративний матеріал, мовні та немовні звуки.

Структура заняття

1.     Привітання

2.     Розмова про звуки.

3.     Дидактична гра «Мовленнєві і не мовленнєві звуки»

4.     Слухання вірша Н. Забіли "Автобус їде алеєю"

5.     Дидактична гра "Назви слово на завдання звук"

6.     Фізкультхвилинка

7.     Дидактична гра «Знайди місце звуку у слові»

8.     Ознайомлення із звуком та літерою Аа.

9.     Підсумок.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами