пʼятниця, 9 вересня 2022 р.

Слухання вірша І.Січовика "Чарівні слова"

Програмовий зміст: вчити дітей уважно слухати вірш, визначати засоби емоційної виразності, настрій вірша; допомагати дітям усвідомлювати ідею та зміст вірша; вчити оцінювати поведінку героїв, друзів та власну; вчити дітей вести діалог на запропоновану тему; продовжувати знайомити із жанровими особливостями вірша; розвивати увагу, пам'ять, уміння робити висновки.
Матеріали: презентація «Чарівні слова», відео казка, руханка «Раз, два, три».   
 Структура заняття :

1. Організаційний момен. Привітання.

2. Управа "Розкажіть про свій настрій".

3. Презентація «Ввічливі слова» та розмова за малюнками.                         

4. Фізкультхвилинка.

5. Відео-казка І.Січовика «Чарівні слова»    

6. Психологічний етюд «Скажіть один одному – спасибі»

7. Підсумок заняття

 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами