пʼятниця, 16 вересня 2022 р.

Літературне образотворення " Заучування вірша А. Костецького «Найкраща іграшка»"

 Програмовий зміст: вчити дітей виразно читати вірш, визначати засоби
 емоційної виразності, настрій вірша; закріплювати вміння інтонаційно виразно передавати зміст; розвивати поетичний слух, бажання слухати поезію, запам’ятовувати вірші та виразно читати знайомі поетичні твори напам’ять (8–12 рядків); вчити  визначати жанр твору.
Матеріал: дидактична гра-презентація «Ігри, іграшки, забави», презентація: на фабриці іграшок «Тигрик», вірш А. Костецького «Найкраща іграшка».

Структура заняття
1.Привітання.
2.Дидактична гра-презентація «Ігри, іграшки, забави».
3.Презентація «На фабриці іграшок «Тигрик».
4.Фізкультхвилинка з іграшками «Вверх і вниз».
5.Читання вірша А. Костецького «Найкраща іграшка».
6.Бесіда за змістом вірша.
Чи сподобався вам цей твір?
А до якого жанру він належить? (Вірш)
Який настрій він у вас викликав? (Веселий, життєрадісний)
7.Заучування вірша за допомогою мнемотаблиці.
8.Підсумок заняття.








Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами