середа, 14 вересня 2022 р.

Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі «Порівняння за розміром. Поняття один, багато»

Програмовий зміст : закріпити вміння встановлювати рівність і нерівність предметів, використовуючи слова один, багато; вправляти в узгодженні чисельника «один» з іменником , уміння порівнювати предмети за розміром; виховувати самостійність.
Матеріали: плоскі зображення Маші, намистинки різні за розміром; та люстративний матеріал.

Структура заняття
1. Привітання
2. Сюрпризний момент. У гості прийшла Маша з мультику «Маша і ведмідь»
3. Дідактічна гра «Намистинки»
4. Дидактична гра «Незвичайні порівнялочки»
5. Фізкультхвилинка «Ведмежата»
6. Дідактічна гра «Хто зайвий»
7. Підсумок.











Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами