Програмовий зміст: продовжувати навчати дітей правилам безпечної поведінки під час воєнного стану; розширити знання про небезпечні знахідки, які можуть спіткати на вулицях міста, на дитячих майданчиках, на полях, біля річок; ознайомити дітей з псом Патроном та викликати бажання його намалювати; вправляти в умінні малювати кисточкою; розвивати вміння розміщувати малюнок на середині листа паперу, дрібну моторику рук; виховувати самостійність та охайність.
Матеріали: білий аркуш паперу А4, фарби, пензлик, склянка з водою, простий олівець, серветки, презентація.
Структура заняття
1. Організаційний момент.
2. Бесіда про міні їх види, розміри.
3. Гра «Знайди небезпечні предмети»
4. Перегляд відеоролика "Правила поведінки з вибухонебезпечними предметами".
5. Показ вихователем прийомів малювання.
6. Пальчикова гімнастика "Собачка".
7. Самостійна робота дітей.
8. Підсумок заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар