пʼятниця, 17 червня 2022 р.

Художньо-продуктивне образотворення (аплікація) "Світлофор"

 

Програмовий зміст: закріпити знання дітей про світлофор та правила переходу вулиці; вчити дітей шляхом продуктивної діяльності створювати зображення світлофора, вчити розуміти значення сигналів світлофора, повторення правил дорожнього руху. Розвивати мову, увагу, посидючість. Виховувати самостійність, акуратність, бажання працювати руками.

Обладнання: клей ПВА, пензлик, фломастер чорного кольору, чорний папір або картон розміром 10*30 см. (половина А4), 3 кола білого кольору діаметром 8 см., 3 квадрати стороною 10 см червоного, зеленого та жовтого кольору, презентація.

Структура заняття

1.     Читання та обговорення вірша про безпеку на дорозі.

2.     Розглядання презентації «Дорожні знаки».

3.     Бесіда про світлофор.

4.     Пальчикова гімнастика.

5.     Аплікація «Світлофор».

6.     Підсумок заняття.







2 коментарі:

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами