Програмовий зміст: розширити знання про небезпечні предмети у побуті та правила поведінки з ними; закріпити вміння робити вибір місця і предметів , іграшок для гри та
правила безпечного поводження з ними; виховувати бережне ставлення до себе
та оточуючих людей; завдяки дидактичним іграм та розігруванню різних життєвих ситуацій, вчити знаходити різні варіанти правильних рішеннь, з’ясовувати причинно-наслідкові
зв’язки, аналізувати ситуації та робити висновки; розвивати мовленнєву активність.
Матеріали: фото презентація.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Розгадування загадок.
* Палочка черкалочка, гголовою черкне, вогонь спалахне..(сірники)
* Маленька, гостренька. Всім потрібна
Всіх обшиває, сама одягу немає...(голка)
* Два кружечки, два ножі. Прошу пальчик бережи.
Вирізай малюнок вправано і поводся з ними гарно...(ножниці).
2. Вправа "Назви одним словом"
3. Вправа "Чим можна гратися, а чим ні"
4. Обговорення ситуаціїза картинкою "Що може трапитись?"
5. Фізкультхвилинка "Сонечко"
6. Мовленнєва вправа "Закінчи речення"
7. Бесіда "Предмети небезпечні, але такі необхідні"
Немає коментарів:
Дописати коментар