Програмовий зміст: формувати у дітей уявлення про магніт і його
властивості притягувати залізні предмети через воду, скло, папір; дати уявлення про те, що магніт створює силу, яка може діяти на відстані; закріплювати вміння сортувати предмети на ті, які магніт притягує і не притягує; формувати знань дітей про використання магніту
людьми; розвивати пізнавальну активність в
процесі експериментування; розвивати вміння дітей висувати
гіпотези,робити висновки; активізувати словник дітей; сприяти вихованню уважності,
самостійності, ініціативності, розвитку комунікативних навичок.
Матеріали : фотопрезентація, матеріали для дослідів - магніт, ножиці, голка, олівець, пластиковий стаканчик, булавки, металевий гачок.
Структура заняття
1. Організаційний момент. поява листа для групи "Чомучки" від фіксика Дім Дімича.2. Загадка про магніт.
3. Слухання легенди про магніт.
4. Вправа "Притягує - не притягує"
5. Фізкультхвилинка
6. Вправа "Намагнічується - не намагнічується"
7. Досліди з магнітом.
8. Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар