вівторок, 28 червня 2022 р.

1. Пізнавальна діяльність «Чарівний магніт»

 Програмовий зміст: формувати у дітей уявлення про магніт і його властивості притягувати залізні предмети через воду, скло, папір; дати уявлення про те, що магніт створює силу, яка може діяти на відстані; закріплювати вміння сортувати предмети на ті, які магніт притягує і не притягує; формувати знань дітей про використання магніту людьми; розвивати пізнавальну активність в процесі експериментування; розвивати вміння дітей висувати гіпотези,робити висновки; активізувати словник дітей; сприяти вихованню уважності, самостійності, ініціативності, розвитку комунікативних навичок.

Матеріали : фотопрезентація, матеріали для дослідів - магніт, ножиці, голка, олівець, пластиковий стаканчик, булавки, металевий гачок.
Структура заняття
1. Організаційний момент. поява листа для групи "Чомучки" від фіксика Дім Дімича.
2. Загадка про магніт.
3. Слухання легенди про магніт.
4. Вправа "Притягує - не притягує"
5. Фізкультхвилинка
6.  Вправа "Намагнічується - не намагнічується"
7. Досліди з магнітом. 
8. Підсумок. 



















 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами