вівторок, 24 травня 2022 р.

Розвиток мовлення "Захист навколишнього середовища"

Програмовий зміст: закріплювати у дітей знання правил поведінки у природному оточенні; продовжувати вчити дітей складати творчий розповідь на задану тему, дотримуватися логічної послідовності під час розповіді; виховувати бережливе ставлення до природи.

Матеріал: презентація, сюжетні картки до гри «Хто загрязнює повітря?»

                                                                  Структура заняття

1. Організаційний момент. Що таке природа? А що ж належить до природи? Якого кольору може бути природа взимку? (восени, влітку, навесні) . Природа шкідлива чи корисна? Хто і що найголовніше у природі?  

2. Дискуссія "Ми допомагаємо". Вихователь зачитує дітям скарги від природи. Діти пропонують свої варіанти вирішення проблем.

3.  Читання оповідання В. Сухомлинського  «Перед соловейком соромно»

4.  Бесіда за змістом оповідання. 

5.  Складання дітьми творчої розповіді «А перед ким мені соромно?»

6. Фізкультхвилинка.

7. Дидактична гра «Хто забруднює повітря?» 

8. Підсумок заняття.




 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами