Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей діяти в екстремальних ситуаціях, ознайомити з правилами поведінки; розширити знання про небезпечні предмети у побуті; закріпити вміння робити вибір місця і предметів (шкільного приладдя) та іграшок для гри, правила безпечного поводження з ними; розвивати увагу, мислення під час вирішення проблемних ситуацій, мовлення; розширити словниковий запас дітей; виховувати бережне ставлення до себе та до навколишніх людей.
Матеріал: презентація «Безпека в побуті».
1. Організаційний момент. Діти, ви уже великі,
скоро підете до школи, і батьки вас будуть залишати вдома, а самі ходитимуть на
роботу. Хто із вас залишався один удома без дорослих? Як ви поводились наодинці?
Чим займались? А чи знаєте ви, що таке безпека, безпечно гратись?
2. Перегляд презентації «Безпека в побуті» та бесіда за нею.
3. Малорухлива гра «Можна - не можна».
4. Дидактична гра «Безпечні - не безпечні предмети».
5. Читання вірша «Несподіваний гість».
6. Підсумок заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар