Тема: Розв'язування задач. Орієнтування у просторі.
Програмовий зміст: закріпити навички кількісної лічби, знання цифр 1 – 8, удосконалювати навички арифметичних дій; продовжувати формувати уявлення про властивості та розмір предметів, уміння орієнтуватися в просторі; розвивати логічне мислення; виховувати уважність, самостійність.
Матеріали та обладнання : презентація, лист паперу у клітку, олівець.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Прихід Маші, яка скоро піде до школи, але не вміє рахувати.
2. Гра " Пряма та зворотна цифра" .
3. Гра "Ніч та день". На дошці виставлені цифри від 1 до 8. На слово "Ніч!" діти заплющують очі, а вихователь забирає 1 цифру. На слово "День!" діти розплющують очі і визначають, яка цифра зникла. Можна викласти низку предметів. Замінити якийсь предмет іншим.
4. Графічний диктант: 1 кл. праворуч, 1 кл. вниз, 1 кл. праворуч, 1 кл. вниз, 1 кл. праворуч, 1 кл. вниз, 1 кл. праворуч, 3 кл. вниз, 3 кл. вліво, 1 кл. вниз, 5 кл. праворуч, 1 кл. вниз, 1 кл. вліво, 1 кл. вниз, 1 кл. вліво, 1 кл. вниз, 7 кл. вліво, 1 кл. вгору, 1 кл. вліво, 1 кл. вгору, 1 кл. вліво, 1 кл. вгору, 5 кл. праворуч, 7 кл. угору.
5. Фізкультхвилинка «Ми направо повернулися».
6. Розв'язування прикладів.
7. Закріплення вміння складати та розв'язувати завдання.
8. Підсумок заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар