середа, 4 травня 2022 р.

Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі

Тема:  Розв'язування задач. Орієнтування у просторі.

Програмовий зміст: закріпити навички кількісної лічби, знання цифр 1 – 8, удосконалювати навички арифметичних дій; продовжувати формувати уявлення про властивості та розмір предметів, уміння орієнтуватися в просторі; розвивати логічне мислення; виховувати уважність, самостійність.

Матеріали та обладнання : презентація, лист паперу у клітку, олівець.


Структура заняття

1.     Організаційний момент. Прихід Маші, яка скоро піде до школи, але не вміє рахувати.

2.     Гра " Пряма та зворотна цифра" .

3.     Гра "Ніч та день". На дошці виставлені цифри від 1 до 8. На слово "Ніч!"  діти  заплющують очі, а  вихователь  забирає 1 цифру. На слово "День!" діти  розплющують очі і визначають, яка цифра зникла. Можна викласти низку предметів. Замінити якийсь предмет іншим. 

4.    Графічний диктант: 1 кл. праворуч, 1 кл. вниз, 1 кл. праворуч, 1 кл. вниз, 1 кл. праворуч, 1 кл. вниз, 1 кл. праворуч, 3 кл. вниз, 3 кл. вліво, 1 кл. вниз, 5 кл. праворуч, 1 кл. вниз, 1 кл. вліво, 1 кл. вниз, 1 кл. вліво, 1 кл. вниз, 7 кл. вліво, 1 кл. вгору, 1 кл. вліво, 1 кл. вгору, 1 кл. вліво, 1 кл. вгору, 5 кл. праворуч, 7 кл. угору.

5.     Фізкультхвилинка «Ми направо повернулися».

6.     Розв'язування прикладів.

7.     Закріплення вміння складати та розв'язувати завдання.

8.     Підсумок заняття.

 




Зворотній зв'язок
Малювання тварин з геометричних фігур:




Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами