Програмовий зміст: продовжувати вчити
дітей емоційно сприймати образний зміст поетичного та художнього творів,
допомогти усвідомити ідею та характери героїв творів, розуміти їх учинки;
розвивати здатність робити висновки; виховувати товариськість, уміння дружити.
Матеріал: ілюстрації
«Школярі йдуть до школи».
Структура заняття.
1.
Організаційний момент. Вірш Тані Бугера
«До школи»
2.
Читання оповідання В. Сухомлинського «Через потік»
3.
Бесіда.
4.
Моделювання ситуації
Пропоную дітям поміркувати, що було б, якби риси характеру Андрійка змінились на протилежні.
— Як складеться історія?
5. Фізкультхвилинка
6. Підсумок.
Пропоную дітям поміркувати, що було б, якби риси характеру Андрійка змінились на протилежні.
5. Фізкультхвилинка
6. Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар