Програмовий зміст: збагачувати знання дітей про комах (спосіб життя, будову тіла тощо); дати дітям знання в галузі охорони природи; формувати елементарну уяву про цілісність живої природи; розширити уявлення дітей про квіти (про їхній зовнішній вигляд, де виростають), виховувати любов та бережливе ставлення до квітів, природи, розвивати увагу, вміння відповідати чітко та грамотно на поставлене запитання.
Матеріали: фото презентація
Структура заняття
1. Організаційний момент. Вірш про світ природи.
Краса природи — справжнє диво.
Все неповторне і живе.
Де не поглянь, скрізь так красиво:
По небу сонечко пливе,
Навколо височіють гори,
Між горами дзюрчить вода.
А ліс зелений, наче море,
І всюди казка ожива! (Надія Красоткіна)
Все неповторне і живе.
Де не поглянь, скрізь так красиво:
По небу сонечко пливе,
Навколо височіють гори,
Між горами дзюрчить вода.
А ліс зелений, наче море,
І всюди казка ожива! (Надія Красоткіна)
2. Розгляд ілюстрацій про комах.
3. Бесіда про різномаїття світу комах.
4. Розгляд ілюстрацій про рослини.
5. Бесіда про рослини рідного краю.
6.Фізкультхвилинка "Я рослина маленька"
7. Дидактична гра "Комаха чи рослина"
8. Підсумок.
https://www.youtube.com/watch?v=kR6DqaaDs9U
Немає коментарів:
Дописати коментар