Прпограмовий зміст: розвивати фонематичний слух, закріпити знання про приголосний вук [ч], виокремлювати звук, що повторюється, добирати слова із заданим звуком, визначати місце звука в слові (початок, кінець, середина), використовуючи умовну позначку ; познайомити з літерами Чч як письмовим позначенням звука [ч], учити розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно, формувати навички самоконтролю та самооцінки.
Матеріали: фото презентація.
Структура заняття
1. Організаційний момент - мовленнєва гімнастика.Виростемо великими, (Діти піднімаються навшпиньки, руки вгору.)
Яблук нарвемо, (Імітують зривання яблук обома руками.)
В кошики великі (Діти розводять руки в боки.)
Ми їх складемо. (Присідають, імітуючи складання яблук.).
Ми їх складемо. (Присідають, імітуючи складання яблук.).
2. Вправа "На що схожа буква Ч".
3. Вправа "відгадай загадку".
4. Складання пазлів з літерою Ч.
5. Фізкультхвилинка.
6. Читання закритих та відкритих складів.
7. Звуковий аналіз слів.
8. Вивчення чистомовки.
9. Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар