четвер, 19 травня 2022 р.

Навчання елементів грамоти. ": Звук [ч]. Літери Чч."

 Прпограмовий зміст: розвивати фонематичний слух, закріпити знання про приголосний вук [ч], виокремлювати звук, що повторюється, добирати слова із заданим звуком, визначати місце звука в слові (початок, кінець, середина), використовуючи умовну позначку познайомити з літерами Чч як письмовим позначенням звука [ч], учити розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно, формувати навички самоконтролю та самооцінки.

Матеріали: фото презентація.


Структура заняття
1. Організаційний момент -  мовленнєва гімнастика.
Виростемо великими, (Діти піднімаються навшпиньки, руки вгору.)
Яблук нарвемо, (Імітують зривання яблук обома руками.)
В кошики великі (Діти розводять руки в боки.)
Ми їх складемо. (Присідають, імітуючи складання яблук.).
2. Вправа "На що схожа буква Ч".
3. Вправа "відгадай загадку".
4. Складання пазлів з літерою Ч.
5. Фізкультхвилинка.
6.  Читання закритих та відкритих складів.
7. Звуковий аналіз слів.
8. Вивчення чистомовки.
9. Підсумок.






















Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами