четвер, 12 травня 2022 р.

Навчання елементів грамоти "Звуки [г], [ґ]. Літери Гг, Ґґ "

Програмовий зміст:  вчити складати речення із заданих слів, закріпити знання про приголосні звуки [г], [ґ], добирати слова із заданим звуком, визначати місце звуку в слові (початок, кінець, середина), використовуючи умовну позначку — синій та блакитний кольори; виконувати звуковий аналіз слова, використовуючи умовні позначки; познайомити з літерами Гг, Ґґ як письмовим позначенням звуків [г], [ґ]; вчити розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно, формувати навички самоконтролю. 

Обладнання та матеріали:  презентація.

Структура заняття 

1.  Організаційний момент. Гра «Чарівний мішечок».

2.  Ігрова вправа «Ґудзик». Мета: вчити дітей добирати слова, які починаються на звуки [г], [ґ].

3.  Бесіда про приголосні звуки [г] та [ґ]. "Напиши літери Гг, Ґґ".

4.  На що схожі літери Г та Ґ?

5.  Тренувальна управа «Читаємо разом, читаєш самостійно». Мета: формувати у дітей елементарні навички читання.

6.  Ігрова вправа «Звукова мозаїка». Знайди слово зі звуками [г], [ґ]. Мета: навчити знаходити задані звуки в окремих словах. 

7.  Вправи на звуковий аналіз слів. На одному намальований гусак, на іншому — грона аґруса.

8.  Підсумок заняття. Що нового ви дізналися сьогодні? Що було складне, а що легке?










Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами