Програмовий зміст: вчити складати речення із заданих слів, закріпити знання про приголосні звуки [г], [ґ], добирати слова із заданим звуком, визначати місце звуку в слові (початок, кінець, середина), використовуючи умовну позначку — синій та блакитний кольори; виконувати звуковий аналіз слова, використовуючи умовні позначки; познайомити з літерами Гг, Ґґ як письмовим позначенням звуків [г], [ґ]; вчити розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно, формувати навички самоконтролю.
Обладнання та матеріали: презентація.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Гра «Чарівний мішечок».
2. Ігрова вправа «Ґудзик». Мета: вчити дітей добирати слова, які починаються на звуки [г], [ґ].
3. Бесіда про приголосні звуки [г] та [ґ]. "Напиши літери Гг, Ґґ".
4. На що схожі літери Г та Ґ?
5. Тренувальна управа «Читаємо разом, читаєш самостійно». Мета: формувати у дітей елементарні навички читання.
6. Ігрова вправа «Звукова мозаїка». Знайди слово зі звуками [г], [ґ]. Мета: навчити знаходити задані звуки в окремих словах.
7. Вправи на звуковий аналіз слів. На одному намальований гусак, на іншому — грона аґруса.
8. Підсумок заняття. Що нового ви дізналися сьогодні? Що було складне, а що легке?
Немає коментарів:
Дописати коментар