Навчання елементів грамоти
Тема : Звуки [д], [д']. Літери Д, д
Програмовий зміст: формувати уявлення про голосні звуки [д], [д'], виокремлювати повторювані звуки, добирати слова із заданим звуком, визначати місце звуку в слові (початок, кінець, середина); виконувати звукобуквений аналіз слова, використовуючи умовні позначки; познайомити з літерами Д д як письмовим позначенням звуків [д], [д'].
Матеріали: демонстраційний: презентація літери Д.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Подорож до країни Граматики.
2. Дидактична гра «Слова» (складання слів з вивчених літер).
3. Дидактична гра «Чарівний мішечок» (діти визначають літеру, яка захована у всіх картинках).
4. Ігрова управа «Гудзик» ( добирання слів, які розпочинаються літерою «д»). Читання вірша про цю літеру.
5. Вправа «Чарівні склади».
6. Фізкультхвилинка «Дракоша».
7. Вправа «Блискавичні слова».
8. Ігрова вправа «Де звук?» (знаходження та визначення на схемі місця звуку [д] у словах).
9. Підсумок заняття .
Презентація:
Немає коментарів:
Дописати коментар