Тема: Число і цифра 8. Піраміда.
Мета: формувати уявлення про утворення числа 8; ознайомити із цифрою 8; вправляти в умінні співвідносити цифри з кількістю предметів; закріпити знання про форму предметів, ознайомити з геометричною фігурою пірамідою; розвивати спостережливість; виховувати працьовитість.
Хід заняття
1. Психогімнастика.
2. Утворення числа 8. Відгадування загадки.
3. Фізкультхвилинка.
Пальчиком об пальчик стук-стукіт,
Кулачками тук-тук,
Тупнемо ніжками - туп-туп.
Пліснемо в ладошки - плесь-плесь,
Сховалися пальці десь.
Пальчики маленькі, де ви сховалися?
Вас я все шукаю, всюди заглядаю,
Пальчики, де ви?
4. Знайомство із цифрою 8.
Вихованець викладає на фланелеграфі паровоз та сім вагонів.
— Скільки вагончиків біля потягу? Скільки вагончиків стане,
якщо я додам ще один? (Виховник викладає восьмий вагон.)
- Як отримали число 8?
— Розгляньте картки у вас на столах. На що схожа цифра 8?
— Проведіть кілька разів за цифрою указівним пальчиком, «на-
пишіть» її у повітрі.
— Обведіть олівцем кілька разів тоненьку цифру, товсту — за-
штрихуйте (зразок див. у додатку на с. 121).
5. Ознайомлення з пірамідою. Гра "Чарівний мішечок".
6. Гра "Будівники".
7. Підсумок заняття.
— Що сьогодні на занятті понравилося найбільше?
— З яким новим числом ознайомилися?
— Що ви можете сказати про геометричну фігуру піраміду?
Немає коментарів:
Дописати коментар