четвер, 21 квітня 2022 р.

Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі "Розв'язування задач"

 Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі 

Тема. Розв’язування задач. Величина.

Програмовий зміст: закріпити вміння виконувати дії на додавання й віднімання, користуватися знаками «+», «–» і «=»; формувати уявлення про поняття «важче», «легше» на основі безпосереднього порівняння предметів; розвивати спостережливість, уміння обґрунтовувати свою точку зору; виховувати самостійність.

Хід заняття

1. Психогімнастика.

2. Гра «Ласуни». Скадання задач про солодощі.

3. Вправа «Транспорт».

У завданні закріплюються уявлення про властивості предметів, взаємозв’язок цілого й частин. 

4. Фізкультхвилинка.

5. Формування уявлень про поняття «важче», «легше».

6. Гра «Скажи навпаки».

7. Підсумок заняття.


Пропоную діткам переглянути  цікаве заняття "День народження їжачка"

https://www.youtube.com/watch?v=4ZmUUGoInAM




Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічна рада "Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності у дітей до своєї країни"

  Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами